Tisdag.



Började med att jag vakna i natt av att mina ögon var helt variga.. Så jag trodde det var helt kört att kunna gå i skolan. Tror till och med jag grät av att det gjorde så ont. Men när klockan ringde imorse, bestämde jag mig för att gå iaf :-).

När jag och Emma började cykla mot skolan, så börja självklart mitt näsblod igen.. Jag använde handen för att försöka få det att sluta, men nej nej! Det krävdes lite mer än så, jag fick helt enkelt stanna och använda min  handuk ( som faktisgt var meningen att jag skulle använda till gympan! ). Tro det eller ej men  hela den var full med blod. Det slöt heller inte att blöda så jag gav upp och cykla mot skolan iaf. Emma fick ta min väska medan jag gömde mig under luvan med handen för ansiktet som var fullt med blod, så jag kunde springa till närmaste toa och fixa allt. Det lugna sig efter ett tag och vi kom bara 20 min försent. Men vi fick inga minuter, för vi förklara allt. Tur det ;-)

Dagen rullade på som vanligt med idrott,matte, engelska, No! ( För er som undrar så kom mamma med ny handuk så jag slapp använda den lite mer blodiga .. Haha )

Vår Tyska lärare var idag sjuk så vi slapp den lektionen, men jag och Emma stanna i skolan iaf för vi skulle sitta av våra minuter klockan 2. Så nu är det gjort. Skönt att kunna börja om efter jul utan några kvarsittnings minuter :-). ( Får hoppas det inte blir några fler minuter bara.. ;-)

När vi kom hem gjorde vi i stort sätt oss i ordning på en gång och cykla sen i regent bort till maxi! Där Idolerna skulle uppträda. Till min lycka var Eddie där . Tove och Reza var också där. Fett mycket folk var där så jag och Emma trängde oss en hel del xD.

Nu har jag iaf städat rummet, duschat och tar det just nu lite lungt! Ska se på Andra Avenyn klockan 9,  så väntar lite på det :-).

Blev ett rätt långt inlägg! Men  det får bli så ibland när jag inte kan uppdatera så mycket mer ''/. Idag är väl ett bra tillfälle att gemföra med.

Hoppas eran dag varit bra.

Kram! <3

( Får tyvärr inte tag på Emma, som har bilderna från idag.. Bjuder på bilder från idol ist )









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0