Tisdag

Hejjs!

Kom hem för kanske en kvart sen. Slöt skolan vid 2 men jag och Emma stannade en stund. Simon & Jens spröt kill parfym på oss , så folk som gick förbi bara kollade och typ sa - Usch vad mkt parfym det luktar xD Haha!!

Lunchen kanske inte var den bästa tiden på dagen idag.. Först när jag och Emma kommer dit, så var pastan slut!
Så vi fick stå i k'ö och vänta i ca 20 min sen gav vi upp, för vår lektion typ börja.. När vi kommer in så snacka vi med mats, så han gick och snacka med Birger och sa att vi var tvungna att gå och äta innan vi kunde komma!
Så vi gick tbx till matsalen och såklart var pastan slut igen då.. Så det var inte så mkt till val än att k'öa igen.. Så sammanlagt stod vi där i 35 min! Men vi hade rätt kul sista gången, hah! Men endå vi missa en halvtimme av engelskan, så hoppas maten är snabbare imorgon! :-)

Vi cykla iaf in till stan efter skolan , och gick runt och kolla lite. Fick massa insperation om vad man kan önska sig i julklapp och så nu :-). Kul!

Sen cykla vi hem och nu tar jag det lungt en stund och efter maten ska jag nog ut igen!

Men ska se på Riverside och Andra Avenyn nu ;-)

Vi ses! Kram


Kommentarer
Postat av: Nadja

Var det inte bra att missa lite av engelskan då? de suger ju :P <33

2009-12-01 @ 19:38:47
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Emelie

Man vill ju slippa engelskan xD <333

2009-12-02 @ 15:42:51
Postat av: Emilia

Nadja&Emelie ; Ja det var det väl, men ja missa all info till prvet ;S <3

2009-12-02 @ 18:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0