Stan och kul ute i snön :-)

Nu är jag hemma och så igen! Åkte ju som sagt in till stan förut med Emma. Vi hållde på att missa bussen, hah..
Vi åt lite och gick sen på julklapps jakt!  Fick med mig lite hem, men kan tyvärr inte säga vad!

Efter någon timme gick vi upp till farmor och fika lite, tills pappa kom och hämtade oss.
Sen passade vi August medan mamma och pappa for in till stan antagligen samma mål jag hade ;-).

Vi har vart ute och lekt i snön och åkt pulka , haha rätt kul faktisgt! Nu är jag och Agge hemma igen och Emma är hemma vid sig. Tror vi ska va senare igen, eller hoppas det iaf.

Har även hjälpt Victoria med bloggdesign också! kolla in hennes blogg här.

Nu ska jag ta det lungt lite och fixa en del saker som kommer ut på bloggen lagom till jul tror jag :-)


Här kommer också en fråga ;

Gör du egna designer?

Svar; Har fått frågan förut också.. Men jag och Emma.G gör designer tillsammans :-).
Två designer vi gjort är ; Victoria & Nadja, deras bloggar hittar ni nere under; Länkar i menyn!

Vi hörs om en stund igen :-)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0