Söndag

God kväll!

Har precis kommit hem ifrån kusinerna. Vi åt även mat där, det blev Pizza.

Känns verkligen som jag frossat i mig idag, hah!
Ibland måste man göra det också :-).
Vi var 13 st där, så det blev rätt stimmigt då alla barn sprang runt och lekte..
Jag och Hannah gjorde det rätta och tog med oss Filip upp till övervåningen  , där var det betydligt lugnare :-).

Hoppas eran dag varit bra, min har väl varit sådär ''/. Har inte vart på det bästa humöret, men efter lite mat var humöret nästan bra igen!

Tror vi kanske ska se på en Johan Falk nu, fullständigt älskar dom filmerna. Har ni inte sätt dom , måste ni ge dom en chans!

Hörs vi inte mer ikväll så hörs vi  imorgon, med massa inlägg.


Puss på er :*




Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva om ditt år, nu när det snart är 2010? :)

2009-12-21 @ 08:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0