sleep time?

Ska snart sova, tänkte bara skriva ett snabbt inlägg till er :-).

Min Fredagskväll har varit bäst! Eftersom mina föreldrar varit på julfest så har mina kusiner vart här och tagit hand om oss xD. Jätte trevligt! Sen har jag ju vart med Emma och vi har ju varit på hockey och så. Sen såg vi Idol och gud så glad jag var när det var Erik som vunnit .

Sen gick vi in på mitt rum för att kolla lite bilder på datan och så. Sen när mina kusiner gick hem , sjöng vi singstar! Ända tills typ nu, usch vad tiden gick snabbt där. Haha. Mina ögon började sakta men säkert gå ihop och jag kände mig bara dum att ekänna att jag faktisgt var lite trött! Men det visade sig att Emma kände likadant, dock inte så konstigt efter som klockan är halv 2! Hah.

Så nu har vi gjort oss i ordning och ska nog sova! Vi har gjort sånna där bollar i håret sånna som jag alltid hade när jag var liten :-D. Haha, då man gör flätor sen en boll ut av de?! Undra hur lockigt hår vi kommer få imorn.
Ett problem med det hela är att jag knabppt kan ligga på kudden för då tar dom i , hahah! Vilka problem.
Men då man inte kan sova, blir det faktisgt ett problem? :O hah...

Nu börjar min hjärna slockna känner ja och innan det här språrar ut helt och hållet tänker jag försöka avsluta lite snyggt här :-).

Emma sover redan så jag ska nog göra desamma!

Vi hörs imorgon/ idag ,= senare!

Kram









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0