Skräll (?)

- Såg ni Idol?

Det gjorde iaf jag. Kan ni förstå att Tove åkte? Kan ni också förstå att Erik hängde löst?;O
- Skräll?

Visst att jag inte gillade henne, men hon var riktigt bra det kan väl ingen säga något om? Men att nu Calle och Erik är i final, gud så kul det kommer att bli att se det på Fredag :-)
So guys come on now!

( Jag var ass rädd att det var Erik som skulle åka ikväll, men tack & lov att han klara sig :-)
Tyckte att det Idol bjöd på ikväll, var helt otroligt! Hur bra som hellst, men Calles första nummer var det som var allra bäst!!!
Vad tycker ni? :-)

Förövrigt har det varit en bra kväll tycker jag! Haft fett ont i halsen, men det har funkat iaf!

Tog precis en ipren och någon annan medecin mot halsont? Så ska nog gå mot sängen snart och sova min skönsömn! :-).
 För att kunna bli friskare!


Hoppas ni får en trevlig helg!


Kram





Ses imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0