Sjukstuga och instält kalas!

Hej!

Min dag har varit sådär ''/. Började med att vi gick upp och firade mamma lite imorse eftersom hon fyller år.
Sen fick jag en aning bråttom till skolan , men jag hann! :-).  Sen har det meste gått med farten, men dom sitsta timmarna mådde ja inge vidare.. Kände mig febrig , ont i halsen och almänt sjuk! så när jag kom hem somna jag och vaknade lagom till maten.

Det är inte bara jag som är sjuk här hemma, det är även svinsjukan, lunginflammation och halsfluss! Så kanske inte så överraskande att en till blir sjuk, bara så himla typiskt!

Så mammas kalas blev tyvärr inställt idag så vi fick fira henne själv med tårta och så! Släkten är välkommna en annan dag, ist! :-)

Så just nu ligger jag i sängen och hör på musik och tar det lungt! Väntar tills klockan blir 9 så jag ska se på Tv!

Ska även uppdatera mig själv lite, med att läsa allas bloggar!

Men vi hörs , för eller senare ;-)


Kram



Kommentarer
Postat av: Nadja

Krya på dig tjejen! <3

2009-12-02 @ 19:45:57
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack söta du! :) <3

2009-12-02 @ 20:03:38
URL: http://mimmilia,blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0