Sista inlägget

Jag har varit rätt duktig på att uppdatera idag? ;-).

Sitter just nu och ser på SOS Gute, och känner mig bättre för tillfället :-).
Imorgon är det Fredag, den bästa dagen i veckan, love it! Lite tråkigt att man ska behöva vara sjuk i helgen bara.. Men med lite Idol , så känns allt så mycket bättre! :-). känner mig lite osäker på vem jag nu gillar i Idol.
Vem är eran favorit?
Erik kommer ju gå till final , det är nästan självklart om ni fråga mig! men vem av Calle och Tove som också tar sig till final, har jag ingen aning om! Kan nästan hoppas på Calle, men tror det är Tove! Kan bli spännande att se ;-).

Nu ska jag komma på något annat att sysselsätta mig med, eftersom SOS Gute just är slut!

Tror jag säger GODNATT redan nu, kommer nog inte bli ngt mer inlägg från mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0