Säger väl godnatt redan nu ;-)

Det där schampoot och balsamet jag använde för första gången idag, de som skulle göra det platt. Det funkade, rätt bra måste jag säga! Mitt hår som alltid är otroligt lockigt efter att jag duschat, är numer en aning plattare!
Så det kommer jag nog använda fler gånger :-).

Känner mig rätt nöjd, jag har ännu inte brytit mot min regel att skriva minst 5 inlägg varje dag! Både idag & igår var jag rätt dålig på uppdatera men 5 inlägg har det blivit båda gångerna, bra va? ;-).

Jag har inte gjort så mycket sen jag skrev sist.. Har suttit på exakt samma ställe ända sen jag skrev sist. ( xD. )
Har bara kollat fb, läst bloggar, och gjort om lite bilder! Här kommer några;






Ha ha! Snygga va?!


Morgondagens planer är att va med Mooa! Men skriver mer imorgon om vad vi ska göra osv..

Sista inlägget för idag, tar slut här! Ha ha

Kommentarer
Postat av: josefin

mysiga bilder !



titta gärna in på min blogg ;) puss

2009-12-28 @ 21:34:10
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/
Postat av: Nadja

Bra grej man kan göra om bilder i va (A) heh!



Saknar dig grymt mycket gumman! <3

2009-12-29 @ 01:02:35
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Emilia

Nadja; ja det ärre verkligen. Tack förre var du som hjälpte mig hitta det där programmet xD. Saknar dig också grymt mkt! När kommer du till din pappa igen? :) <333

2009-12-29 @ 03:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0