Puh!

Här hemma har det varit helt kaos!! Jag har försökt laga gröt, men samtidigt som en pratglad unge och mjölk som kokar över, kom jag inte speciellt långt.. Det är bara en liten del av allt som hände. Men en sak som var riktigt bra gort, var att gröten inte brändes? Jag lyckas alltid, to.m när jag har all fokus på gröten.Men nu när jag samtidigt passade August,damsugde köket och pratade i telefon så brändes de inte? Kanske är så jag ska göra :-)

 

Nu har vi alla iaf ätit lite och jag har duschar samtidigt som jag satt dom små i jobb. Dom fick städa både köket och August rum .

Jag och August ska sätta oss ner och " pyssla " lite. Lägger upp bilder senare.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0