Pluggfri helg! :-)

Äntligen är det Fredag! Fett skönt, speciellt när man inte har några läxor!

Skolan idag har varit som alla andra Fredagar = bäst! :-).

Började med Tyska prov, omg! Jag hade verkligen pluggat ass mycket inför det.. Men det kändes inge bra, var rätt svårt! Men får väl hålla tummarna (y). Att slippa omprov!

Sen Idrott vi hade massa olika boll-lekar typ! Jag hade typ överfull energi så att vi skulle springa en hel del gjorde inte mig något ;-). Haha!
Efter kunde vi ta det lungt för vi har typ 1 h på oss att göra oss i ordning. Så vi hörde på musik och typ dansa i omklädningsrummet xD Haha!

Sen innan vi börja var det dags för, fredags traditionerna! Kanske inte har berättat det förut? Men jag och Emma spelar alltid fotbolls-spel mot Birger ( mentor ). Men för en gångs skull spelade vi " med " han! Vi var på lag och körde mot Sadde& Simon.M ! Haha fett roligt var de :-)

Senhade vi bara SO& Matte kvar. Fett soft lektioner. :-)

Sen hämtade Emmas pappa oss och körde hem mig , jätte snällt!

Nu ska jag bara ta det lungt ett tag sen ska jag åka till mammas jobb och se på Gotlands Lucia. kommer bli kul , dom brukar vara jätte duktiga! Sen ska jag även va med Emma Larsson<33 Kommer bli en jätte bra Fredag!


Men vi hörs snart.

Kram

 Hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0