Plugga = fy blä...

Hej Hopp igen!

Sitter här och tar en liten " paus" från allt plugg. Är inte alls på plugg humör. Kan det mesta så orkar inte tjata mig tilla att fortsätta! Känner att jag verkligen är i behov av jullov nu! Orkar inte med alla läxoa,prov och tidiga morgonar.. Faktum är att skolan plågar oss med massa onödigt skit! ( Ibland iaf ) Men det är bara en vecka kvar man ska plågas med att gå upp tidigt på morgonen,, läxor och prov! Tur att vi har rätt soft vecka som väntar! :-)
Det är det enda som får mig att se lite ljus, i allt mörker! Tycker det är mörkt i stort sätt hela dagarna nu. Både när man åker till och hem från skolan.. Ganska jobbigt faktisgt!


Planer för ikväll är att va med Emma! :-)

Här kommer en liten  fråga jag precis fått.

fin blogg du har:) Hur länge till tror du att du kommer blogga? <333

Svar; Tacktack! Ingen aning, tror jag kommer lägga ner bloggen efter nyår. men får se :-)<3


 Fortsätt att ställ frågor i kommentarfeltet, så svara jag efter hand! :-)





Men vi höres , om en stund! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0