Onsdag;


Har varit hemma från skolan en stund nu! Skönt att bara kunna ta det lungt :-).

Skolan har varit helt OK idag! Våt Tyska lärare var ännu sjuk så vi skulle ha någon vikarie, men jag och Emma fick typ gå efter 25 minuter :-) Soft! Har även haft håla, tog den tiden till att plugga inför provet både imorgon och på Fredag! känner mig rätt stolt för att jag faktisgt gjorde något som var viktigt ist för att springa runt och inte göra någon ting i 2 h . På matten blev det att jobba ass mycket som gällde för mig. Efter att jag vart sjuk så har jag kommit efter.. Men nu ligger jag ikapp och kanske to.m lite före en och annan! :-) Skönt.
Haha på hålan så satt jag på en bänk så drog Emma ner mig, så jag tror fan min ru*pa är död nu.. Haha fett ont gjorde det xD.

Jag slöt typ 14.40 för vi har så där uppdelat att halva klassen har kemi/biologi labb varannan vecka! Så jag stannade med Frida och Amelie och väntade på Emma! Vi smög lite på dom, men Johan kom på oss och drog ner den där saken för fönstret på dörren ''/. Så vi ställde oss utan för ist :-) Haha!

Nu är jag iallfall hemma och ska plugga hela kvällen, som det ser ut just nu iaf , kanske inte så kul! Men ska klara mitt Tyska prov på fredag!! :-). Ska sattsa på det iaf.

Men vi hörs senare!


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0