Onsdag;

- Nu har Emma åkt hem! Vi bakade som sagt rulltårta och det blev som det blev :-).

Har typ inte haft någon vanlig lektinon idag , hah, rätt skönt :-). Vi började klockan 9.40 med att bada, vi var typ klara runt 11 och vi började inte fören 12.55 så vi tog oss en lång håla!

Alla blivande 7;or var på besök idag, så jag fick träffa Emm.L  och dom andra från Terraskolan, jätte kul :-) Emma.L & Moa stannade även kvar efter att dom skulle gå och va lite med mig och  Emma.G :-) Trevligt!

 När vi äntligen började hade vi Elevens Val men jag och Emma.G satt i caffis och gjorde klart en inlämning som skulle vara klar idag, sen slöt vi. Sista lektion var Svenska där vi typ bara snackade om i morrn, då vi ska se film o äta godis :-D. Haha!

Sen slöt vi , bara för vi slapp NO. Inte så mycket jobb men ist massa extra tid att ha kul på, haha! Fett nice.

Efter maten ska jag och Emma till maxi och köpa godis sen ska vi nog hitta på ngt skojj ute :-)



( Jag har funderat på att sluta blogga! Vet inte vad jag ska skriva om längre.. Så det känns tråkigt, men ändå så vill jag?! får se hur det blir ska tänka på det! )


(Bild från igår)

Det var halt, och det säger det mesta :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta blogga får du inte göra. Men när du skriver emma, hur vet man vilken emma du menar? :)

Föresten söt toffs du har på bilden :)

2009-12-16 @ 17:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0