Ny design, för tillfället!

Har ni tänkt på att min blogg bara blir mer och mer rosa? Jag som typ vart mot rosa bloggar innan, börjar nu gilla de :-).

Jag vill att min header ska se lite proffsigare ut, men har verkligen inga bra program till det på den här datan. Ska försöka ladda ner lite idag. Men tills dess får designen jag nu har, duga!

Flikarna som är under headern, kommer ja och Emma jobba lite med.. Så dom är inte klara ännu, och igen idé om ni trycker på dom, för ni kommer ingen vart , än! ;-).

Några av er har säkert redan kommit fram till vad som kommer göras här på bloggen, men annars kommer allt förklaras efter hand ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

TEST! // Emilia

2009-12-26 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0