Min dag!

Hejj på er!

- Jag förklarade för er redan imorse om vad jag skulle göra idag, så känner att jag inte behöver förklara varför jag inte uppdaterat som jag borde...

Jag& Emma åkte ju som sagt till söderv. imorse och kollade på fotbolls finalerna! Cilla var även med , så det var kul att träffa henne igen :-). Vi har träffat massa folk som vi känner , så vi har suttit lite här och var idag! Har fett ont i ryggen nu, efter att ha suttit eller stått upp en hel dag.. :P.

Måste få dela med mig av dagens roligaste och kanske pinsammaste.. Robin.O var en av dom vi träffade idag, han hade med sig en liten rolig hjälm. En hjälm med sugrör, han satt då en cola&fanta i varsinn " hållare" som han sen drack av.. Bara det att när han sen ville sluta så gick det typ inte, för det fortsatte att droppa :S. Så han fick dricka upp 2 läsk ha ha.. Folk som gick förbi kollade som aldrig förr... ( Kul att han bjuder på sig själv iaf!! :-)

Träffade även Nadja&Jesper där, så vi satt med dom en större del av dagen. Så när Emma&Cilla ville gå ut o så, stannade jag kvar. Fick även se Nadjas nya " hår" har tidigare bara hört talas om hennes nyklippta och färgade hår, men nu fick jag se det. Jätte fint var det verkligen. <3.

Sen åkte jag och Emma hem tsm med mamma, o nu sitter jag här och vilar ryggen och lyssnar på musik!


Blev ett långt inlägg kände jag, men sp blir det ibland XD.


 

Dagens outfit;
Randig tröja - JC
Jeans - Vila.


( Psst! Nu fick du ( anonym ) även svar på dina kommentarer! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0