Lördag , 19/12

God kväll bloggen min!

Sitter inne på brors rum och lånar datan, fett seg! Men men....

Emma har iaf gått hem för att äta nu. Kanske ska va med henne ikväll igen, men vi får se!

Vi har varit ute jätte mycket idag, haft en riktig August dag! Vi tog hand om han i nästan 6 h. Men vi fick uttnyttja det lite, då vi faktist hade andledningar till att leka ute i snön .

Mina byxor blev helt genomblöta när Emma knuffade omkull mig, så nu har jag typ inga byxor rena längre. Konstigt nog har ett par byxor gått åt varje dag nu..? Får nog använda mjukisbyxor sålänge.. I don´t like it!

Hoppas ni haft en trevlig Lördag, och kommer ha en trevlig kväll!

För det har och kommer jag nog ha :-)




 Försökte lära han att göra snö-änglar.
Måste säga att det gick så där!

 Haha som sagt åres första halkning. Vilket var värt en bild, Emma var snabbt uppe med kameran (?) Hah :-)

Vi hörs senare!

Xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0