Lite snabbt

Nu har jag börjat fixa mig lite och så. Har plattat håret och tänkte vänta lite med sminket tills det börjar närma sig lite mer! Tvekar lite på om jag kanske ska ta fram locktången och locka några slingor, för att få lite mer fest frisyr. Men vet inte om det kommer bli så bra?! Vad tror ni?  Kommer iaf lägga upp bild på hur jag gör sen och så.

Föresten nu har jag en helt ny design. Tack vara Emma som lägger ner massa tid på den , medan jag fixa mig. Hur snällt är inte det? :-). 1000 tack!
Men visst blev det bra?


Vi hörs om en stund.


Kram

Kommentarer
Postat av: Emma Gahne

Varsågod! Hoppas du blev nöjd! :) <33

2009-12-31 @ 14:50:33
Postat av: Emilia

Jag är så nöjd man kan vara :). <3

2009-12-31 @ 15:10:25
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0