Kväll

Go kväll, kära bloggläsare! Ni bler bara fler och fler, känns det som. Kul!

Min dag har iaf varit bra! Vi har ätit julmat,sjungit singstar , bytt julklappar och snackat! Jätte trevligt.
Vi invigde den nya Sing Star skivan , och omg vad den ar bra! Massa skojjiga låtar fanns det. :-).

Jag har nu stängt in mig på rummet med datan i knät och ska nog försöka fixa lite med min bloggdesign.. Den ser förjävlig ut.. Skämms! Men det ska bli bättring snart, det har jag ju redan lovar ;-).

Har precis duschat, så känner mig riktigt fräch nu! Imorgon ska vi vidare in till farmor & farfar, och äta ännu mer julmat.. Måste säga att det varje år är lika jobbigt.. När man nu har ätit det i 3 dagar känns det rätt upprepande, måste jag säga! Men men , det är ju bara jul en gång om året..

Vi ska även införbi stan lite snabbt, ska byta ett par byxor jag fick idag, till en större storlek och så. Fårse om jag kanske ska köpa något också :-).

Ajja ska väl sätta fart och fixa bloggdesignen nu, blir fler inlägg idag kan jag lova!

Fick en fråga förut föresten..

Anonym;

vad är det du fixar med hela tiden? :)

Svar; jag antar att du syftar på när jag skriver i inläggen " ska fixa lite saker nu .... " . Jag håller på med en massa saker som kommer att visas på bloggen så småning om! En sak te.x måste bli klart innan Torsdag, och andra saker kommer kanske komma upp redan imorgon. Vi får se! Se det som lite överraskningar, hehe!

Det är kul med kommentarer, men ännu roligare om ni kan skriva era namn ;-)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0