Kommer inte på ngn rubrik! x))

- Ännu en dag håller på att passera!

Även fast jag verkligen känner att jag är på bättrings väg, så är det såå otroligt tråkigt att sitta här hemma, dag in & dag ut!

Är ensam hemma just nu, skönt! Allt är så lungt och stilla :-) Like it! Familjen kommer nog inte hem på ett tag, så får väl passa på att ha både Tv & Data för sig själv ett tag. Hah!


Ikväll ska jag förmodligen få följa med familjen till mina kusiner. Får väl hoppas det blir så, för jag är verkligen desperat att få göra något nu.. ''/.

Nu ska jag spela ett spel jag typ hitta idag, hah! Är mer eller mindre beroende av det x)). Ska nog tvinga bror att spela Tv-spel sen också :-).

Lär väl dyka upp ett inlägg snart iaf!

sees!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en egen data? :)

2009-12-05 @ 14:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0