Julafton!

Säger bara , oj vilken dag! Synd att julafton bara är en gång om året.. Har fått massa bra julklappar, så jag är super nöjd! Kunde inte bli så mycket bättre!

Redan imorgon är det dags på nytt igen. Då kommer alla kusiner hit och kör lite julafton, igen! Alltid lika trevligt, i deras sällskap.
Mamma fick desutom det nya singstar med massa bra låtar, så hoppas det blir lite sing star imorgon, :-)

Som ni kanske vet är jag verkligen sämst på att ta kort.. Så varför något undantag idag? Haha, lite bilder har det iaf blivit, tack vara faster!



Men jag tänkte skriva ett långt inlägg om min dag imorgon, och då även ladda upp bilder!

Men en outfit bild kommer iaf här,



En fransklänning - Gina Trecot ( Fick den av faster idag :-)
Strumpbyxor - Lindex
Svart bolero - Cubus

Hoppas ni haft en bra jul, och att ni fått vad ni önskat!


Vi hörs kanske senare :-)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0