Ingen rubrik!?

Nu har jag pratat med Emma, vi bestämde hur vi skulle göra imorgon. Fick ävenmig ett gott skratt, åt vad hennes kusin har för drömm-jobb! Ha ha...

Jag ska va hemma vid Emma redan vid 9.10 imorgon, så ja måste typ gå upp 8.20... Jäspar bara med tanken på det... :P. Ajja får väl gå och lägga mig tidigt ikväll, och ta igen den tid jag gick miste om inatt..

Tänkte låna brors spikmatta nu en stund! Kan vara skönt det med, eller det vet jag ju inte ännu? Men snart så :-)

Vi hörs nog igen, !
Hade inte så mycket för mig, så jag lekte lite ... Ha ha.!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man få veta vad du och Emma ska göra imorgon eftersom du ska upp så tidigt? :)

2009-12-29 @ 21:02:23
Postat av: Anonym

vi ska se fotbolls finalerna! ;)

2009-12-29 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0