Hemma från stan

Goddagens kära bloggläsare!

Hur har eran dag varit? Min dag har iaf varit bra :-).
Tog bussen in till stan med Emma&Moa vid halv 1. Sen har vi gått runt och kollat på massa saker, jag fick med mig ett par byxor från Vila hem. Jätte snygga, så jag är nöjd! Vi var även förbi farmor lite snabbt innan bussen gick hem igen..

När jag kom hem var pappa i full gång med julstdning. Ja som tänkte hämta en trasa till att damma av mitt rum, lyckades bya till mig pappas jobbdata! Värsta mini, haha. Jätte gullig. Men svårt att skriva på när man har lösnagla... Kanske är därför det typ tagit 20 minuter för mig att skriva det här korta inlägget till er ;-)

Ajja vi hörs om en stu igen,,

Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0