Hemm igen!

hejjs!

Är hemma från skolan nu. Jag kom i tid imrose! Tur att jag åkte ett bra tag innan jag börja, för precis när jag skulle cykla hemifrån så fick jag punka.. Så typisgt!! Ajja men dagen har rullat på, på matten såg vi film. Fett soft! Vi ska bara se film dom sista lektionerna nu. Så good bye matte boken! ;-). Har även haft sista musik&bild lektionen idag. Musik kommer jag inte ha fören 8;an igen, så det är rätt skönt :-)

Nu är jag iaf hemma, och ska snart plugga inför tyska prov imorgon! Men kan typ det mesta, så det kommer gå rätt snabbt :-). Sen om typ 1 ½ h , ska jag på möte i skolan. Sen kanske jag ska ut en stund!

Men vi hörs om en stund, när jag tar en plugg paus ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0