Godkväll!

Hejjs, sen jag skrev sist har jag ätit lite. Efter maten stack jag och mamma in till stan i sista minut, var tvungen att byta ett par byxor o så. Vi skulle även köpa en duk tills imorron med ?!
Sen har ja väl bara legat o slappat på rummet xD. Fett trött jag är hela tiden? Måste vara pigg imorgon så blir nog en tidig kväll ikväll. Konstigt nog så går jag och lägger mig tidigt varje kväll tycker jag, men ändå är jag helt slut på dagarna? ;O Det måste va något fel på mig :-).
Ajja annars får jag väl sticka till affären imorrn och köpa energi tabbletter :-D Haha!

Här kommer en fråga;


hur ska du fira nyår? :)

Svar; Vi ska fira med massa vänner, vi blir väl ca 17 pers. Så det blir nog trevligt! Vi firade nästan lika förra året och då var det verkligen toppen! Så jag chansar att det blir lika imorrn ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0