Förlåt!

Ojoj, en hel dag har nästan gått och ni har inte fått något inlägg från mig ;O.

Emma sov ju här i natt och vi vakna runt 11 tiden. Blev mer eller mindre rätt stressigt eftersom jag och mina syskon skulle till farmor och baka idag. Så vi stack dit och har typ vart där hela dan. Vi har bakat massa pepparkokor, och hört på julmusik. I like it. Har fått lite mer julkännsla nu :-).

Vi kom hem för kanske en timme sen och nu tar jag det lite lungt! Skulle egentligen iväg med familjen ikväll men det blev inte så! Så ska va med Emma.G ist :-D.

Kommer fler inlägg senare!

Kram :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

dags för hiss&diss snart? Kan du inte skriva ner din önskelista i bloggen?

2009-12-12 @ 18:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0