Förlåt...

Hej, jag vet att jag verkligen har varit en dålig bloggare idag..

Men när jag vaknade imorse hade jag fått sms av moster som ville att jag skulle med till stan, på mellandagsrean! Så ofc, att jag följde med. Det blev lite kort om tid där imellan  så hann verkligen inte med att skriva något inlägg till er..

Direkt efter stan , sprang jag hem till farmor där resten av familjen var. Så åt vi god mat, även om jag inte åt mer än lite ägg,potatis, och någon sort sallad till.. Var verkligen proopis!
Eftrerrätten gick där emot ner :-).


Vi kom precis hem och nu ska jag ta det lungt och bara njuta av ledighet :-D. Fick faktisgt med mig 2 par byxor och en tröja/tunica från stan idag! Inte dåligt va? ;-)


Måste bara tippsa om låt, man bara inte kan låta bli att hoppa med i, man kan heller inget annat än vara glad när man hör den! Jag och kusse sjöng den igår, och den har numer fastnat i mitt huvud.. :P





Ska nu ta tag i deisgnen tror jag! Vi hörs snart igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0