Förlåt!

Godmorgon!

Det blev tyvärr inga fler inlägg från mig igår.. Men hann verkligen inte! Ska fösöka berätta lite snabbt :-)

Skolan igår var verkligen chill, med bl.a. Lucia, skit duktiga var dom!! Jag slöt runt  då jag tog bussen hem. Sen tog jag deet lungt innan jag skulle iväg till Terra Skolans Lucia tåg! Dom var också duktiga, lite skojj att få hälsa på där igen :-). Sen åkte hela familjen  på resturang och åt mat, mumms! När vi kom hem såg jag på Tv sen gick jag och la mig.. Så aa hann helt enkelt inte:P.

Det här blev ett väldigt enkelt inlägg, men jag hinner itne så mycket mer! Ska kasta i mig frukosten nu sen bege mig mot skolan! Idag är det stan som gäller efter, så kommer nog inte bli något inlägg fören ikväll.

Men vi hörs då :-)

Kram

 Vägen jag gick hem igår var täkt med vitt! Idag är det ännu mer :-)

 Min mat igår, jätte gott! Men rätt starkt XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0