Förlåt :-(

Hej på er, nu är jag hemma igen och lovar att uppdatera mycket bättre än jag gjort dom senaste 24 h!

Min dag har vart helt okej! Jag och Emma bestämde oss redan igår för att åka till söderv. hallen vid 11 idag för att se fotboll. Vi vaknade typ 11 så det var ju kört :P. Vi kom iväg till halv 1 . Och har sen vart där tills typ halv 5, träffade massa man kände, så det var ju lite skojj. Ajja nu är jag iaf rätt trött ska ta det lungt ikväll, hade tänkt att se på 90210 men det var inte ikväll? :@. Så får väl hitta på något annat, här hemma .

Men vi hörs om en stund igen dåe! :-D.


( Ska försöka fixa det som händ vid rubriken på alla inlägg, de går typ ihop med mina länkar, konstigt! Ajja ska ta tag i det!))

Nu ska jag packa upp saker från Emma och alla mina julklappar jag bara har lagt ner i en påse xD.

Puss :*)

 Haha med lite fantasi så fick det bli en ram runt XD haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0