En liten sammanfattning om året som gått!

2009- Har inte bara varit bra, utan det har även gått hur snabbt som hellst!


När jag tänker tillbaka på det här året, möts jag av ett leénde :-)



Från att ha gjort saker som hör vinter till! Allt från att bli mulad till att åka vilse på ett skidspår i Svaide!
Men det jag kommer ihåg mest därifrån är nog alla våra snöbollskrig! Att vi orakde att ha det dag ut och dag in, är ett under! Men trotts allt så hade vi verkligen kul!





Sommaren var ändå det bästa på hela året! Att få tillbringa ca 10 veckor tillsammans med sina bästavänner , var helt underbart!
- Kommer ni ihåg då vi var i Lickershamn och trotts att jag varit där varje sommar sen jag var liten, så var nog den här sommaren den roligaste! Tillsammans med er tjejer, vi kom på att det faktisgt var kul att hoppa från bryggan! Så många skratt jag fick dom där dagarna.. Haha!

Alla sena sommar kvällar då man spelade fotboll,sov i tält, åt glass m.m! Saknar verkligen sommaren, men alla minnen där ifrån kommer alltid leva kvar! <3.




Sen kommer den där tråkiga årstiden, Höst?! Bara namnet  Höst känns ju tråkigt..
Men tiden sen vi börja skolan  har ju gått jätte snabbt.. Jag har nu lärt mig att hösten inte bara är något tråkigt , utan de är en rätt mysig årstid! Jag kan inte riktigt förstå att en hel termin har gått, och att det bara är en termin kvar innan sommaren är tillbaka på nytt igen :-)






Vi fick en vit jul i år, trotts att det var + grader och att snön försvann en hel del..
Men bara att få lite snö , kändes viktigt för att få den vinter och jul känsla som behövs! :-)
Hoppas på ännu lite mer iaf till den 17 Januari, .



Här kommer massa bilder från 09-



                              


   

Tack för det här året, hoppas på ett lika bra år nu -2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh så många fina bilder. bra sammanfattning på året också :D <3

2009-12-31 @ 19:33:41
Postat av: Anonym

taack (a)<3

2009-12-31 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0