JULLOV!!

Hej på er igen!


Har nu varit hemma ett bra tag. Var i skolan i sammanlagt 30 minuter,hah! Nästan lite onödigt!
Men vi var i kyrkan och några tjejer från 9;an bjöd på  sång. Nästan lite overkligt att några av er kan ha sån röst, jätte duktiga var ni :-)

Emma.G och jag tog bussen hem, så gick jag den sista biten där ifrån. Gick förbi min gamla skola, alla barn var ute och åkte pulka, fick nästan lust att göra desamma.. Får nog leta fram pulkan snart och inviga vår lilla backe här hemma!

Måste få dela med mig av gårdagens roligaste och kanske klumpigaste, haha!


Jag och Emma.G var ute och mer eller mindre lekte i snön. Sen tog jag hennes vante och skulle typ springa iväg eller något liknande. Men jag hade missat att någon hade sågat ner dom buskar som stått här innan så bara " rötterna " var kvar. Snön täckte ju dessutom dom här buskrötterna så när jag ska springa iväg så trampar jag på en av dom. Då tappar jag  balansen och tar ännu ett steg framåt, självklart var det en till busk sak där då.. Så jag ramla och låg rak lång i snön.
Kallt!

Kanske lite svårt att förstå det roliga i det hela! Men kul var det iaf igår. :-)

Nu ska jag ta en kopp te tror jag , men nu när jag har jullov har jag all tid i världen att uppdatera :-)

Kram så länge!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Detsammaaa:D

2009-12-18 @ 11:18:18
URL: http://hihater.blogg.se/
Postat av: Emma Gahne

Hahah, var alltså ingen bra idé att ta min vante ;D <3

2009-12-18 @ 12:11:56
Postat av: Emilia

Evelina; Tack du :)

Emma; nej , man lär sig av misstagen , får vi hoppas :) <3

2009-12-18 @ 12:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0