Tisdag

Hej på er!

Min dag har varit helt okej! Slapp idrotten idag av olika skäl så det blev en lång håla!

Känner mig så glad att det är snö ute, finns äntligen lite hopp om att julen kommer vara vit i år :-)
Förutom att det är super halt och att riskera att bli mulad eller kallad pricktavla när man går ut, så älskar jag snön :-D.

Efter skolan fick jag vänta på buss helv**tet! I över en timme, bara för den envisade sig att vara full äntligen när den kom till min busshållsplatts ( Så typisgt ) Har iaf vart på stan hela dan och kollat på massa ;-) Kände mig en aning dum när jag sprang från affär till affär och frågade efter bekini byxor , mitt i vintern! Kändes som dom skrattade bakom ryggen på mig :-) Lite panik fick jag trotts allt eftersom imorgon jag ska på simmtest med skolan och hade inga byxor! Kunde blivit jobbigt, men som tur va hittade mamma ett par :-)Huh!


Men är hemma nu och ska snart ut och ha lite snöbolls krig :-) Jippie, som man längtat! Hah!

Vi hörs, kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs,kommentera följ!

reginaasandberg.blogg.se

2009-12-15 @ 20:57:00
Postat av: Anonym

läs,kommentera följ!

reginaasandberg.blogg.se

2009-12-15 @ 20:57:04
Postat av: Nadja

Älska snöbollskrig! <3

2009-12-16 @ 06:44:18
URL: http://nadjaeskelind.blogg.se/
Postat av: Emilia

Nadja ; ja med :). När kommer du till din pappa? <3

2009-12-16 @ 07:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0