Dan före dopparedan.

- Dagens önskan; Vill ha en vit jul..

Så snälla minus grader kom tbx!!

Har verkligen sovit säämst inatt... Fick ta igen all sömn nu på morgonen :P. Men är iaf pigg nu!

Gårkvällen var väl helt okej! Vi tog in granen och pyntade den och övriga huset! Även fast allas humör inte var på topp, och ett&annat tjaffs , så hade vi rätt trevligt! Skrev ett inlägg till er snabbt igår, där jag bl.a nämnde att vi skulle se film.. Vi hann inte det. Klockan hann bli rätt mkt innan vi var klara och så, så det får bli en annan kväll helt enklelt! :-)

Idag ska jag städa mitt rum, bara för jag inte gjorde det igår! Men det är typ bara damsugning kvar, sen är allt på topp :-) Kanske träffa Emma om jag hinner. Ikväll ska vi ut på laandeet och träffa några vänner, som är en tradition den 23 December! Brukar iaf vara trevligt!

Vi hörs senare! Ska lägga upp bilder sen, men har fel data just nu... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0