Ännu ett meningslöst inlägg, inte sant ;-)

Känns som det är dags för ett nytt inlägg nu! Även om jag inte har så mycket kul att dela med mig av, men...

Sen jag skrev sist har jag suttit en del vid datan, sett på Tv men framförallt sovit.. Har ingen uppfattning om hur länge jag sovit, men det känns som en evighet!

Så fort jag blundar så somnar jag typ, oftast inte mer än 8 min. Men under dom 8 min är jag verkligen helt borta?! När jag sen vaknar igen så kan  det va hög volym på Tvn, Agge springer runt o skiker, men jag har inte hört något? Sen somnar jag så lätt om igen, kul att man lever i sin egna lilla värld! :-)

Tänkte se på lite mer Tv nu, sen ska jag försöka äta lite! Men inte så lätt när man inte kan svälja..

Men vi hörs antingen senare ikväll eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0