24 December!

Halloj!

 

Ligger just nu i sängen och är nog egentligen trött, men har ingen lust att sova!?

Tänkte att jag kanske kunde ta den energi till att skriva om min dag, så jag slipper sitta med det imorgon :-) Det var väl rätt smart , tkr jag!

 

Min dag började med att vi gick upp och kollade strumpan, och tänka sig hade Tomten varit där i år igen .Fick björnborg trosor, en tidning & godis där i. Inte helt fel, va? :P

 Sen åt vi alla frukost tsm, gröt är ju iaf ett måste på julafton. Iaf hemma vid oss :-). Sen varre bara att göra sig i ordning och så.

Sen kom farmor,farfar & Tessan , så vi åt jullunch. Lagom till Kalle började så var vi klara. Och dukade då fram all julgodis.

 Sen kom även Tanja,Magnus,Dennis & Filip.  Nästan precis där på fick vi besök av Tomten ;-). Sen öppnade vi alla julklappar.


       



Min dag har verkligen varit toppen! Tänkte göra en lista om allt jag fick , men det får göras imorgon!

Nu går ögonen i kors,

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma Gahne

Hoppas du hade en bra julafton! :D <3

2009-12-25 @ 11:24:46
Postat av: Emilia

Tack du, det hade jag verkligen :) Hoppas du också hade en bra julafton! Kram <3

2009-12-25 @ 12:53:08
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0